7 Συμβουλές Επιχειρηματικής "Αυτοβελτίωσης"
με παραδείγματα μέσα από την ελληνική πραγματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Κεφάλαιο 1ο: Ξεκινήστε τη δράση έχοντας καταρχάς οραματιστεί το τελικό αποτέλεσμα και πάντα να σκέφτεστε με βάση το ιδανικό σενάριο.
Κεφάλαιο 2ο: Απλά ξεκινήστε! Καλός ο σχεδιασμός, καλή η έρευνα αγοράς, καλή η ανάλυση, αλλά κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή…
Κεφάλαιο 3ο: Ακούστε τον άλλο, ακόμα και αν δεν σας αρέσουν τα λεγόμενά του. Μπείτε στη θέση του και κατανοήστε «γιατί το λέει». Όλοι έχουν να δώσουν κάτι.
Κεφάλαιο 4ο: Εσάς τι σας χαρακτηρίζει και τι σας διακρίνει; Πως μπορείτε με τις δικές σας δυνάμεις να βοηθήσετε τον κόσμο;
Κεφάλαιο 5ο: Εφαρμόστε την αρχή του Pareto στις καθημερινές σας εργασίες. Η αποτελεσματικότητα θα αυξηθεί δραματικά σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο.
Κεφάλαιο 6ο: Η καμπύλη της αποτελεσματικότητας και πώς να αποφύγετε την «παγίδα της τελειότητας».
Κεφάλαιο 7ο: Κάντε λάθος και μην το Μετανιώνετε. Μάθετε από την αποτυχία και βελτιωθείτε μέσα από αυτήν.
με παραδείγματα μέσα από την ελληνική πραγματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Κεφάλαιο 1ο: Ξεκινήστε τη δράση έχοντας καταρχάς οραματιστεί το τελικό αποτέλεσμα και πάντα να σκέφτεστε με βάση το ιδανικό σενάριο.
- Πείτε όχι στη Λανθασμένη Στόχευση!
- Σκεφτείτε βάσει του τι θέλετε!
- Προσδιορισμός των στόχων
- Συνοψίζοντας
Κεφάλαιο 2ο: Απλά ξεκινήστε! Καλός ο σχεδιασμός, καλή η έρευνα αγοράς, καλή η ανάλυση, αλλά κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή…
- Παραδείγματα ενεργούς δράσης
- § Περιπτώσεις ανέργων
- § Περιπτώσεις εργοδοτών
- § Περίπτωση μιας νέας επιχείρησης
- Ναι μεν
- Αλλά
- Λίγα Μέτρα τη Φορά!
Κεφάλαιο 3ο: Ακούστε τον άλλο, ακόμα και αν δεν σας αρέσουν τα λεγόμενά του. Μπείτε στη θέση του και κατανοήστε «γιατί το λέει». Όλοι έχουν να δώσουν κάτι.
- 1ο στάδιο: Αναγνώριση
- 2ο στάδιο: Υπομονή
- 3ο στάδιο: Ενσυναίσθηση
- 4ο στάδιο: Έμπρακτη Κατανόηση
- Περίπτωση επιδίωξης εποικοδομητικού διαλόγου
- Συνοψίζοντας
Κεφάλαιο 4ο: Εσάς τι σας χαρακτηρίζει και τι σας διακρίνει; Πως μπορείτε με τις δικές σας δυνάμεις να βοηθήσετε τον κόσμο;
- Η περίπτωση του Αυτοαπασχολούμενου
- Η περίπτωση του Υπαλλήλου/ Απασχολούμενου
- Αναγνωρίστε αυτό που σας αρέσει και κάντε το εργασία!
- Που να επενδύσω;
- Εσείς τι έχετε να προσφέρετε;
- Οι νέες «προσοδοφόρες» καλλιέργειες
- Τρεις περιπτώσεις λογιστικών γραφείων
- Μακροχρόνια Καθιέρωση και Επιτυχία
- Η περίπτωση μιας μικρομεσαίας τουριστικής μονάδας
Κεφάλαιο 5ο: Εφαρμόστε την αρχή του Pareto στις καθημερινές σας εργασίες. Η αποτελεσματικότητα θα αυξηθεί δραματικά σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο.
- Η εφαρμογή της αρχής Pareto 80%-20%
- Σκεφθείτε προδραστικά και αυξήστε την παραγωγικότητα
- Περίπτωση προωθητικών ενεργειών marketing
- Περίπτωση του e-shop
Κεφάλαιο 6ο: Η καμπύλη της αποτελεσματικότητας και πώς να αποφύγετε την «παγίδα της τελειότητας».
- Ο marketer που έπεσε στην παγίδα της τελειότητας
- Καμπύλη αποτελεσματικότητας
Κεφάλαιο 7ο: Κάντε λάθος και μην το Μετανιώνετε. Μάθετε από την αποτυχία και βελτιωθείτε μέσα από αυτήν.
- Πώς αντιμετώπισα την αποτυχία
- Η επιδίωξη του δημιουργικού feedback
- Οι δύο πλευρές της αποτυχίας
- Το ηθικό δίδαγμα της αποτυχίας
- Μια φορά το ίδιο λάθος
- Η Δύναμη του Λάθους και η Δύναμη της Συνεργασίας που δεν μας έμαθαν στο σχολείο.